divendres, 23 d’octubre del 2009

Em dic Agatha Christie...


Em dic Agatha Christie

A partir de 9 anys

"El que més m'agradava de les meves històries d'assassinats era presentar totes les proves al lector perquè ell mateix pogués resoldre el cas pel seu compte llegint el llibre. No cal dir que tots els personatges són sempre sospitosos... Aquí rau l'emoció. Vejam si sou capaços d'endevinar la identitat de l'assassí abans d'acabar l'últim capítol d'un dels meus llibres!"


Barcelona: Parramón Ediciones, 2009
Col·lecció Em Dic
64 pàg. (44.000 caràcters)
Il·lustacions de Carles Abat

Disponible en castellà i català






 


Més informació a www.parramon.com/autor/374/ferran-alexandri/




Aquesta escriptora anglesa, nascuda l'any 1890 a Torquay, és coneguda com la "reina del crim" o "la dama del misteri". Amb una vida pròpia d'una novel·la, va ser la creadora de personatges tan famosos com Hercule Poirot i Miss Marple. Va escriure desenes de novel·les de misteri, de detectius  i d'assassinats.